tisdag 5 april 2016

Tisdag!

Idag åkte Fredrik och jag till Norrköping och besiktade Svantes a-traktor. Kändes skönt när vi åkte därifrån med "blankt papper". Ringde genast och försäkrade den samt "ställde på" den. Gissa om "Svunt" (Svante) var glad??!! 
 När vi kom hem slängde vi i oss lite käk och jag for till skogen och röjde medans Fredrik tvättade några tjurar som ska skickas i morgon. När jag var färdig med "röjet" (för dagen) och hade svettats 2 liter svett åkte jag till lagår'n och hade ut ensilage.
 Svea fick äran att åka med på den helt lagliga premiärturen!
Vid 18-tiden tog jag med hundarna ut på en timmes lång promenad till Härad och tillbaka. Idag var inte Isa alls lika pigg som hon brukar så TYVÄRR närmar det sig slutet för min fina och underbara hundvän.
Sorgligt!
Nu ska jag försöka sova.....god natt!

Inga kommentarer: