måndag 25 april 2016

Måndag!

Äntligen måndag, så roligt att få jobba!!! Efter ladugården stack Fredrik och jag till skogs och började plantera skog. Det gick väldigt bra måste jag säga. Sol, inte för varmt och lagom blött i backen. 
Eftersom det är tvära kast i den här branschen så befinner jag mig just nu på Häggbergs i Norrköping och sitter och väntar på att packa in reservdelar till traktorena, i bilen. Fortsätter dock att plantera när jag kommer hem men då blir jag ensam eftersom Fredrik måste sätta ihop Puman, så vi kan börja harva någongång. 
 En av dessa bebisar är min!
Så här såg det ut på E22:n i lördags....snöstorm!
 Nu måste jag åka hem....Hej!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Vill du ha en gul eller svart? Tik utgår jag ifrån? Kram Sofie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Det blev en svart (alla tikarna var svarta), däremot sa jag till uppfödaren att det inte spelade någon roll vilken färg det blev. Kram!