fredag 8 maj 2009

Sista containern fylld!

Äntligen är Fredrik färdig med fliskörningen, det har varit ett litet orosmoment kan jag lova. Tycker inte om så där stora och tunga saker. Fredrik har därimot tyckt att det har varit jättekul och igår kväll var han inte hemma förens vid 23-tiden. Idag var sista dagen på Horsö så i morse klev han upp 04,30 för att komma i väg och möta upp Torbjörn i Skorven. De skulle köra iland flismaskinen och köra hem en lastväxlarvagn till Ogestad. Plus köra "Flisarn" till nästa arbetsplats och sen hem med Torbjörns traktorer............................men som sagt nu är det färdigt (för den här gången).
Jag själv jobbar och sliter också! Kommer jag att fixa detta???????????? Tur att jag har en kärleksfull familj och goda vänner runt omkring mig!
Nu ska jag göra Tzatsiki (igen) har blivit som besatt av det och sen ska vi grilla lite ryggbiff som kommer ifrån PIIIIIP......!
Egentligen skulle jag vilja se hockysemifinalen ikväll men vet inte om jag orkar....
Go´kväll!

Inga kommentarer: