tisdag 19 maj 2009

Tröttare än tröttast!

Så har dagen varit för mig. Trodde knappt att jag skulle fixa att åka till jobbet idag men jag kom dock iväg en sväng. Var hemma vid tolvtiden och då käkade jag lite och gick sen och la mig i tre timmar tills Fredrik och Elis kom hem. De hade varit på Björkö och jobbat. Elispojken hade halkat i sjön när han lekte på ett par stenar vid vattnet. Han hade inte kommit under ytan som tur var men han blev rejält blöt ändå......unge!!!!
Ikväll har vi varit uppe hos N och G och fikat och pratat, alltid lika roligt. Nu sitter jag här och är i valet och kvalet om jag ska ut och kolla grisar ikväll!!! Mina söta barn vill det jättegärna, de är ju lediga i morgon så det gör ju inget om de inte kommer i säng som de ska....det är värre med mig......................JAG ÄR SÅ TRÖTT!.......................!

Inga kommentarer: