onsdag 3 oktober 2012

Ny dag!

Och än så länge känns den bättre än gårdagen ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är den duktiga personen! Kanske inte redo just nu, men snart -jag lovar. Musik på hög nivå tycker jag är bra, har du kvar "rensa i röran" den kan ge fin inspiration! Även om inte saker är precis som du vill att det ska vara just nu- du har mycket att se fram i mot och planera för! Och jag tror att du ändå längtar lite tills på måndag, eller hur? /Isabelle

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Isabelle! Ha, ha, ha vet du, jag fick kolla i kalendern för att se vad det var för speciellt på måndag :D
Ditt fina svar låter som ett horoskop och jag ska följa det :)
Har jag lånat en bok som heter "rensa i röran"? Inte vad jag minns? Därimot har jag läst en av böckerna jag fick i julklapp (självkänsla nu, eller vad den heter) det var i och för sig i början av sommaren så jag kanske bör läsa om den ;) Tack och kram vännen!

Lina eller Karro-det är jag! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.