söndag 28 oktober 2012

.:Söndag:.

Kallt, vackert, trött, tråkigt att blogga, träningssugen, jaktsugen, nöjd över hemmet, kär så kan jag väl sammnfatta min dag!
 
 Svea och katten har somnat :)
 Farfar och Elis gosar.
Även om vi kanske inte hälsar på farmor överdrivet ofta (och inte har skrivit i hennes gästbok så många gånger) så tar vi faktiskt hand om farfar väldigt ofta. Kanske skulle skaffa en bok som han har runt halsen så vi kan skriva i hur mycket vi umgås med honom.........*IRONI*..................
Mamma! Vad ful du är där, sa Svea när hon såg detta kort.....vad menar hon??????
I eftermiddag ska jag ut och kolla efter rådjur, det ska bli kul!
Detta måste vara det roligaste inlägget jag någonsin skrivit.....ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha! ;)

2 kommentarer:

Sara i Snällebo sa...

Du får väl följa med till Gusum någon söndag kväll på gympa, ungäfär samma som på onsdagarna. Det är Jennie och "Fröken Sara" som håller i den.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja, det vore ju kanon! Vilken tid är det? Mia och jag pratade om att vi skulle åka dit någon gång vet jag.