torsdag 25 oktober 2012

Vem vet?!

Jag känner mig neutral, jag har varit hos doktorn för att jag har ont i mitt vänstra bröst :( Han klämde, kände och var snäll och skickade en remiss för mammografi. Känner mig trots allt lugn och neutral (som jag skrev). Försöker inte tänka på det, att det kan vara något farligt, (för då blir jag knäpp) utan fokuserar på det som är HÄR och NU. Har beställt hotellrum och bussbiljetter till Sthlm inom en snar framtid, så att jag och Fredrik får mysa och slappna av i lugn och ro utan djur, maskiner och älskade ungar. Snälla, snälla Nettan och Göran ställer återigen upp utan krusiduller och jag får tårar i ögonen bara jag tänker på hur snälla de är.
Denna vecka har bjudit på tre träningspass, mån, tis, ons så det är jag väldigt nöjd med:)
Var rädda om varandra!

3 kommentarer:

Sara i Snällebo sa...

Är säkert inget att oroa sig för, men BRA att du kollar upp det!
Vad mysigt att åka iväg, har tjatat här hemma att vi ska åka iväg då han behöver vila upp sig en helg och det håller han med om men han har inte tid ;)
Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Försök att få honom att komma iväg, det behövs efter en hård arbetssommar! Vi har egentligen inte heller tid men VET att vi behöver det! Åk ett par dagar mitt i veckan om det är lättare, (det är det vi gör tis-tors) och man behöver ju inte åka så långt för att koppla av och ha lite mysigt :) Arbete finns det ju alltid och det blir aldrig mindre OCH/MEN kärleken är viktig att vårda och vara rädd om, för blir den mindre för att man aldrig träffas så är det inte lika roligt längre med någonting. Hoppas Ni kommer iväg! Kram!

Sara sa...

Idag blir det en tur till kolmårdens tropikarie (om han kommer hem någon gång)=)