tisdag 16 juli 2013

God morgon!

Hoppas att allt är väl. Här blåser det och solen skiner, bästa tänkbara torkväder. Fredrik är i Bidalen och slår. Jag väntar på att Elis ska vakna för att se om han kan följa med till Liljestad och se till Svea när jag gör ladugården. Känns inte helt okej att lämna de ensamma här hemma när Svea ännu inte är så gammal, i alla fall inte när det är så "långt" i mellan Liljestad och Stjärneberg. Ni kanske tycker hon kunde åka med Fredrik och de skulle inte vara några problem om det inte vore för frontkrossen, för några veckor sedan slog en sten upp och slog sönder en framruta på traktorn......det är ju inte så bra om det skulle hända när Svea sitter där.......
Nåja, om inte Elis följer med får hon väl sitta i knät på mig när jag hämtar bal med "boxar´n, det ska väl gå det med men känns inte helt hundra om jag ska vara ärlig.
Trevlig dag på ER!

Inga kommentarer: