tisdag 23 juli 2013

Jobbig vecka.

Den senaste veckan har varit tung. Fredriks mamma gick hastigt bort i onsdags. En chock för oss alla även om hon varit sjuk i alzheimer en längre tid. Svårt att förstå och så tragiskt.
 Vi har på kvällarna varit vid Rånen och idag när vi äntligen ska ta oss en sväng till Björkö så lyser solen med sin frånvaro......
 Perfekt vy att måla av (jag ska visa ER någon annan gång, mina "fina" alster.)
 Vacker kvällshimmel i Stjärneberg.
 Jag ser helt galen ut ;)

Om hunden själv får välja....

Hoppas ni har lite förståelse att jag inte bloggar så ofta nu men "snart" börjar skolan och det är höst och då har jag mer tid (tror jag).
Träningen har verkligen också tagit sommarpaus (vilket inte är bra) men nu börjar jag längta igen efter att få röra på fläsket. Ha det gott och VAR RÄDDA OM VARANDRA!

4 kommentarer:

Anonym sa...

.....beklagar sorgen! :´o((
Kramar Pia

Evelina... sa...

Beklagar sorgen.... Det är tungt och så fruktansvärt jobbigt att helt plötsligt få skrivet på näsan att vi inte lever för evigt. Såg att flaggan vajade på halvstång häromdagen och misstänkte vad som hänt, så vi har tänkt på er. Stora kramar till er alla <3 <3 <3

Sara sa...

Skickar en stor kram till er alla! <3

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack snälla ni för omtanken!