måndag 1 juli 2013

Måndag 1:a JULI 2013

Klockan är sent 22.44 och Fredrik är och slår i Vittvik, jag har äntligen plockat fram mina akvarellfärger och kan inte sluta att måla....borde gå och lägga mig. Köpte Johnnys Franzéns bok "I stiljte och storm" och det är så många vackra bilder där i som ger mig ännu mer lust att måla.
 I lördags var vi "bebishundvakt" åt lilla söta Riva (kusin Oliwers hund). Det gick bra och var lite småmysigt!
 Svea spelade lite låtar på sin gitarr för henne:)

 Så vackert med sommar.

 Bjöd Bengt på grillat i lördagskväll och efter en stund kom Oliwer för att hämta sin hund och då blev han också kvar....hade jättemysigt!
 Idag fick vi två nya kalvar, så otroligt söta är de.

Så kul med akvarellmålning. Dock är jag väldigt självkritisk, så aldrig blir det bra.....

Idag åkte jag en snabbis till Björkö för att säga hej till Rebecka som har kommit hem efter ett år i Kanada, det kändes härligt men ändå inte som om det var ett helt år sedan vi träffades sist, då vi har haft kontakt och "skypat" med varandra, då och då.
I morgon kväll blir det nog "grisvak" med Elis, då vi såg ett gäng grisar när vi åkte hem från Liljestad, de var ute redan vid 20.15.....kul!
Ja, ja, nu går jag och lägger mig, god natt!

Inga kommentarer: