söndag 7 juli 2013

Sammanfattning av veckan som varit!

Denna vecka har vi fortsatt städningen i Liljestad. Vi har kört två vagnar med plast till plastinsamlingen i Stinghult. Jag har trimmat och plockat plast överallt och Fredrik har sladdat på ladugårdsplanen och vid balarna, det ser helt okej ut nu!
Årets balar är superduperbra. Innehållet är toppen och det räcker med fyra balar per dag nu.
 

 Min lilla jägare :)
 Synd att jag inte tog ett kort innan, när plasten fanns kvar....
 Under plasten hittade vi en stor snöhög...
 Två fina dovhjortar i Härad, som Svea upptäckte.
 Så här glad var hon över det.

 Så här hittar du till mig (enligt pappa ;)
Dagens outfit: tröja och kjol från Kaya, tights från Tilda och skor från Mathilda.....och jag som bara vägrade att sätta på grabbarna ärvda kläder när de var små....tur att man kan ändra sig :)


 Fina kvällar har vi.
 Smultron är toppen!
 Stora som små tycker om sandhögen.

 Underbart!






 Så han ser ut....

 Göran och Nettan tittar till oss ;)
MYYYYYYSSSSSS!

Nu är vi hemkomna från kalas hos Mathilda. Under tiden har ett gäng rävungar tagit nästan alla mina höns.....förbannat också. Nu laddar jag bössan...igen.....
Ursäkta tråkigt inlägg!

2 kommentarer:

Sara sa...

Nu jobbar jag bara den här veckan också sedan är jag ledig i 4 veckor. Ska vi försöka att åka till Trollstigen någon gång under den tiden?
Om inte våra karlar har tid kan väl vi och barnen åka :)men någon gång ska det väl passa.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Absolut, det fixar vi Sara!