tisdag 31 mars 2015

Är helt slut nu!

Oj, vad vi har jobbat hårt idag. Kom inte upp från verkstaden förens vid 19.00 och då hade jag jätteont i ryggen, vet inte hur många "ton" skrot jag har flyttat på under dagen. Som extra träning stack jag till Viken mitt på dagen för en halvtimmes hård cirkelträning.

Man tycker man slänger, sopar och städar och ändå märks det ingen skillnad, tur att jag tog ett kort innan vi började, för då ser man ju faktiskt att det har hänt lite, även om vi inte är färdiga (men en bit på väg i alla fall). Som ni vet sedan tidigare tycker jag det är jättekul att städa och fixa i och runt ladugården.
Ha det bra!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Du är så duktig på att få ordning Karolin. Jag blir så glad när jag ser vad fint ni får det. Det ska bli jättekul att se ert hus nu sedan ni röjde. Det ser superbare ut. Kram