onsdag 11 mars 2015

God morgon!

Ja, jag lever!!! Vet inte varför det har blivit så här, att jag inte skriver till er längre?? Antagligen för att det hela tiden händer något samt att jag känner för att vara lite "privat".
Hur eller hur är jag tveksam om min älskade katt Sven lever, då jag inte sett honom sedan i lördagskväll. Fyra gånger på en vecka var jag i Stjärneberg och hämtade hem honom men sedan var han hemma tre-fyra dygn och nu helt borta. Har varit i Stjärneberg flera gånger utan resultat....känns så ledsamt, ni vet ju att han är min lilla bebis. 
 Om det är någon som undrar hur det går med min träning, så går det ganska bra. Är nu uppe i 19 pass och har försökt träna 3-4 gånger i veckan. Igår gick jag till Härad (i skymning) för att kolla efter Sven. Det blåste satan och det var väldigt friskt om öronen men väldigt skönt. Tyvärr hittade jag ingen katt.
 Skymning över Rånen.
 Igår hade fyra extrabarn/ ungdomar här. Kul för oss alla!
 Svea får åka Epa med Johan, lycklig tjej!
 Åt fantastiskt gott kött i fredags. Entrecote från en Herefordkviga vi slaktat. Till det ett gott rödvin som vi fått av Sofies snälla svärmor Kristina.

Nu är kistbordet färdigmålat och ska snart flyttas in.

Idag ska Connie och jag stycka en dovhjort, efter det ska Fredrik och jag hämta en kalv hos en "granne" och i eftermiddag fortsätter vi med allt annat kul :)
Ha en skön onsdag!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Har Sven dykt upp igen? Jag vill se vårt sovrum. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Just för stunden är han hemma! Bilder kommer!
Kram!