måndag 13 april 2015

Måndag och nu kör vi....

Äntligen (får man säga det) är vardagen här igen och rutinerna på plats.....ska väl inte klaga egentligen för vi har haft ett alldeles underbart påsklov men man blir ju galet  lat (ha,ha, ha). Idag gjorde vi ladugården som vanligt och efter det fixa vi lite med gödningsspridaren. Fredrik började köra gödning efter fikat och jag åkte till Härad och började röja i en granplantering, full av sly.
Vid halv två åkte jag hemåt för att fixa käk, hade som tur var rester kvar sedan i fredags (panerad torskrygg och potatis) så det gick väldigt fort att värma i mikron.
 Efter middagen röjde jag en timme till  innan jag åkte och hämtade Sveis.
(Här började jag i dag, ska försöka komma ihåg att ta en efterbild också).

Nu ikväll har jag varit och tränat först easyline en timme och därefter ett corepass på 30 minuter. Känner mig jättenöjd! Nu måste jag försöka vara lite duktig ett tag framöver för och se om jag kan lyckas minska ett par kilo runt magen och över den breda ändan.....
 NU KÖR VI!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu kör vi!!!
Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja, nu jäklar! ;)