tisdag 28 april 2015

Vårbruk både på gärdet och i trägårdslandet!

I lördags var vi i Viken och tittade på när Svea hade uppvisning från dansen hon går på. De var så söta de som var med. Det var "Fyrendagen" så det var många jippon. Bla var trollkarlen Goran där som gjorde en fin balonghästmössa åt Svea. Efteråt åkte vi till Gryt och handelsträdgården där. Köpte jordgubbsplantor och andra roliga växter! 
På kvällen kom världens bästa Nettan och Göran  hit!


 Just det, vi lunchade ju på " lilla blå" också!
 Försöker att ta ett bra kort på Svea och mig.....fina miner hon gör!


Nu är vårbruket i Nora klart. Ägnade hela måndagen åt att vältra där ( så kul).
 Härlig fikapaus i vårsolen.
 Sven den fulingen hämtade jag från Stjärneberg för tolfte gången idag......

 Mera för och efterbilder (Sofie). Har fixat massor i landen idag samt satt potatis. Har sjukt ont i ryggen just nu då jag har lyft på
 " tusen" stenar och rykt bort ogräs. Men bra blir det, eller hur???

                 
Och så förra veckans träning.
Mån-Promenad 50 min
Tis-Cirkelträning
Ons-Gympa
Tors-Promenad 35 min
Fre-Cirkelträning
Rätt nöjd ändå!



2 kommentarer:

Filosofie sa...

Vadå, rätt nöjd ändå? Ändå? Du tränar ju hur mycket som helst! Tack för före och efter! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Hmmmmm. ..hade velat haft fler pass på HB men det är svårt att hinna dit när man sitter i traktorn när passen är...
Det är väl dags för ER att komma hit snart så du får se " efter" på riktigt. Tusen kramar!