onsdag 10 februari 2016

Bra och dåligt!

En bra dag igår till att börja med, mamma och pappa var här och jag kände mig hyggligt bra. Roligt att träffa mina älskade föräldrar. När de åkt kände jag dock ett tryck i höger kind upp mot huvudet  (typiskt bihålorna) och fick ta en ipren samt vila/sova en stund....
Efter det fortsatte jag mitt förhör med Elis på jägarexamensprovet.....har tränat ganska mycket sedan i lördags.  Skjutsade sedan ner honom till Viken där han skulle skriva sitt prov. Gick sedan av och an hemma och när jag hörde honom komma sprang jag ner för trappan.....när jag fick se hans smile förstod jag att han klarat provet (på första försöket ). Så glad som jag blev då går inte att förklara. Så stolt som bara en mamma kan bli! Älskade Elis!
Han var en av tre, av totalt tretton, som klarat att skriva godkänt!  Imponerande! (Han är för övrigt yngst).
Det kommande skyttet är jag inte ett dugg orolig över :D
Idag har jag återigen mått dåligt med bihålskänningar i pannan....så det blev tyvärr ingen gympa!
I morgon kommer slaktbilen så det är bäst att vila upp sig lite....god natt!

Inga kommentarer: