onsdag 17 februari 2016

Onsdag....

...och jag är INTE på Jennies BÄSTAgympa..... hade varit extra kul ikväll då hon fyller 30 år, hurra!
Igår hade jag en bra dag...ladugård och sen hem och fika med min älskling. Fredrik  åkte och hjälpte sin morbror sedan och jag tog emot mina föräldrar som skulle till Viken. Kände mig relativt bra hela dagen, mina föräldrar gjorde susen och jag tänkte nog att nu blir jag bättre....
Och så idag mådde jag hyggligt bra på morgonen, mindre bra efter lunch (ont i bihålorna) men med tabletter och lite vila blev det bättre på eftermiddagen och helt okej på kvällen. Blä säger jag!
Det roliga idag var dock att en kvinna ringde och bokade in mig på föreläsningen jag skrev om tidigare inlägg. Så jäkla roligt!
Kram å godnatt!!
!  Just det...äggen på bilden är från Härad, visst är de fina...det gråa ägget är en nyhet!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Det blir långsamt bättre nu det är jag säker på! Tack för leverans av köttfärsen. Betalning sker på vanligt sätt när vi kommer nästa gång :-) kram

Anonym sa...

Nu kan det bara bli bättre!!!! Hoppas att mössan passade det är storlek small tror jag så du vet om du ska beställa nån mer. Lägg gärna upp en bild på den. Jag har köpt en sån till Emanuel också tror han blir snygg i den. Kram Annie