söndag 14 februari 2016

Orkar inget...

BLÄ med stora bokstäver!  Mår fortfarande inte bra. Influensan är borta men mina bihålor gör sig påminda varje eftermiddag med ont i pannan och trötthet som följd. Skulle ha haft älskade systrar med familjer och goda vänner här på fest i lördags. I fredags insåg jag att det inte gick hur mycket jag än ville.....fan också!!!
 Helgen har dock gått bra med hjälp av alvedon och söta familjemedlemmar.

Min framtida bil??? Är sugen på att byta upp mig och hade denna hemma för provkörning idag. Roligaste var att den hade 666 som min nuvarande bil har....."djävulens nummer och djävulens färg" som en kusin till mina barn sa om min RÖDA XC 90.....barn tar gärna efter vad vuxna säger.... Nåväl den här var inte röd i alla fall  ;) Vi får se!

Det händer trots allt lite positiva saker...Häromdagen hörde vår fantastiska "knappsköterska" av sig till mig och undrade om jag kunde tänka mig att åka till Jönköping i vår och föreläsa igen (om Sveas resa),.....gissa vad jag svarade????!!

Nu sova, Fredrik ska hugga kommande vecka så jag blir ensam i ladugårdarna så det gäller att jag är "P*I*G*G" då....och inte nog med det, i morgon börjar förtsättningen inom akvarellkursen....JIPPI!!!

4 kommentarer:

Filosofie sa...

Kul med föreläsningen. Det kommer du göra strålande! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Det blir nog bra....tänk att de tyckte det var så bra ;)
Kram!

Anonym sa...

Kul att göra något annorlunda som är riktigt uppskattat också !!
Synd att inte Johanna fick plats på akvarellkursen. Hon hade behövt komma hemifrån för lite egentid , men hon får komma igen i höst. Hoppas bara den fortsätter då.
Har varit hos kotknackaren idag och är redan bättre så snart kommer jag förbi med din mössa!!! Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Åh, roligt med ny mössa!
Kan pigga upp lite....är så trött på detta nu. Skönt att du mår bättre. Kram K