fredag 26 februari 2016

Sportlov!

Ja, nu mår jag bättre och det är otroligt skönt...Fem veckor höll det i sig. På måndag ska jag försöka hinna komma iväg på lite easyline. 
Vad händer mer?

Just nu sitter Fredrik och jag på busfabriken i Norrköping.  Elis och Svea är här med två kompisar.  Igår var det 45 minuter kö in men vi hade "tur" och kom in med en gång.
En STOR händelse har hänt i veckan....grabbarna har klippt sig kort....Båda två var kolossalt långhåriga och efterlämnade två stora hårhögar efter sig.
Pelle börjar bli stor men gillar mig fortfarande.
Essie och Svea är som syskon.
Igår åkte jag in till Västervik och träffade Christel. Käkade kinamat och var sedan på bio och såg "The danish girl". Den var väldigt bra med otroligt duktiga skådespelare men också mycket sorglig.  En film helt i min smak och det var bra att jag kunde gå med syrran för Fredrik hade inte tyckt om den....

Hej då!

Inga kommentarer: