lördag 20 februari 2016

Fredag!

Wow det är fredag!  Och jag är absolut inte på topp. Idag fixade jag ladugårdarna och efter det fikade jag....ensam. Fredrik är iväg och hugger "långtbortistan" så jag tog ett par tabletter (i förebyggande syfte) och gick och la mig efter mitt kaffe, kors i taket, jag lyckades sova 11/2 timme! 

På eftermiddagen hämtade jag barn, handlade, var i ladugården igen, fixade med maten, (Pulled Pork på dovhjortfransyska) det blev väldigt gott och vad mört köttet blev...en ny favorit, helt klart. Också så bra när frysen innehålller många "bra bitar" till just Pulled Pork. Har även hunnit med bastubad och fredagsmys med familjen! 
Hoppas du får en skön helg! 

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Fast då blir det ju pulled deer :-) det vill jag pröva någon gång! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Det blev jättegott det måste vi göra någon gång..
Kram!