onsdag 15 februari 2017

Då är jag på G igen!

Jag mår bättre nu dock fortfarande lite snorig. Käkar vitaminer sedan i helgen och tycker redan att jag är piggare.
Det roligaste som hänt sedan sist är att akvarellkursen har startat. Varje tillfälle är två och en halv timme och tiden bara rusar iväg.
 Hjärtat målade jag igår på alla hjärtans dag och bilden under på kursen i måndags.

 Vad har jag gjort mer? Förra veckan tvättade jag tjurar och mittgången i ladugården. När tjurarna var skickade så tvättade jag ur spaltboxarna.....roligt men skitigt! Fredrik bara skrattade när han såg mig....förstår inte varför 😁😀😃
När boxarna var rena så hämtade vi hem ett 30-talet kalvar från Nya.
Igår startade jag upp äggkläckaren efter att jag fått laga den och byta lite delar. Fick 10 ägg av Evelina och köpte 10 av Jörgen så nu får vi se om 21 dagar vad som händer och hålla tummarna för att den funkar som den ska.....behöver jag säga att jag har en liten "fröken" här hemma som väntar som tusan (och jag med).

Träningen har varit nästan lika med noll sedan jag blev förkyld.  Har dock orkar med två PW (17 och 18). Igår när jag gick med hundarna var det verkligen VÅR i luften. Tyvärr har jag fått ont i mina höfter och det oroar mig mycket. Har anmält mig till Jennies gympa idag....får se vad som händer efteråt. Gör det ännu ondare får jag nog söka för det.
Det var allt för stunden!

Inga kommentarer: