tisdag 28 februari 2017

Hej och hallå bloggen!!

Det var värst, har ju inte skrivit på en vecka, så kan det gå när tiden är knapp😁. Barnen är åter i skolan efter ett härligt sportlov (alltid skönt att ha alla tre nära sig.)
I torsdags åkte hela familjen och Svantes kompis Johan, in till Västervik för att skjuta på skyttebion. Det är ju så himla kul alltså! Den här gången hade dock Svea bestämt att hon och jag skulle åka och shoppa medans grabbarna sköt.....gissa vilket jag helst velat göra 😉.
Men ändå så gulligt så det är klart jag hängde med henne. När vi satte oss i bilen efter att lämnat av de andra utbrister Svea: -ÄNTLIGEN är vi ensamma! Vi åkte ner till centrum och "shoppade loss" 😃 
 Sedan åkte vi och hämtade upp killgänget och for till Åhmans för lite sen hamburgarelunch.

 Har haft en skön och rolig helg som varvats med jobb och goda middagar😃
 Här steker Svea sina egengjorda köttfärsbiffar.
I söndags fick jag lite tid över att äntligen rama in några av mina "fantastiskt vackra" målningar (ha, ha, ha, skojar bara). Men lite nöjd är jag över dem så jag tror faktiskt att jag ska sätta upp dem på väggen, ett tag i alla fall.

Träningen då?
Förra veckan: tis-lunchcirkel (20)(jättebra, fick till och med träningsvärk i mina armar👍💪)
Ons-Jenniegympan (21)
Igår måndag- en timmes PW (22)
Idag-Lunchtabata och en timme PW (23,24). Ganska nöjd och det funkar skapligt med "höfterna", ibland skitont och ibland mindre ont.
Nu ska jag sova!
God natt! 😍



2 kommentarer:

Filosofie sa...

Var försiktig med höfterna så att du inte skadar dig som jag. kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja, huva! Hemska tanke! Men tror och hoppas det blir mindre ont om jag minskar lite i vikt!
Kram!