onsdag 1 mars 2017

Onsdag och redan mars!

Idag gjorde jag som alla andra dagar, fixade ladugårdarna. Vilket som vanligt innebär, skruva fram spannmål, starta "krossen", ha ut ensilage, kolla djur och vattenkopparna. Efter Liljestadlagår'n bär det iväg till Nya och där hade jag ut kross och mineraler samt "peta intill" ensilaget som var kvar. I morgon måste jag nog ha ut en ny bal där. 
Sedan bar det hem för att dricka KAFFE!
 
Duschade sedan och stack till Viken för att ta ett foto till körkortet (som jag måste förnya), synd bara att fotoaffären har stängt på onsdagar...😁

 Detta gjorde jag i måndags på akvarellkursen, använde bland annat kontokort som pensel....en treåring skulle kunna göra det bättre känns det som😉 men roligt är det!!!!👍👍👍
Vid 16.15 drog Svea och jag till Viken för att möta upp Natalie som kom med bussen. Vid 17 var det Jenniegympa och tjejerna väntade på gymmet under tiden. Som vanligt var det ett underbart farfyllt pass! (25).
Nu ska jag se om jag kan sova, i förrgår natt sov jag så himla bra och vaknade nog bara någon gång (händer alldeles för sällan, tyvärr), natten till idag vara katastrofal.....somnade och vaknade om vartannat....blir galen!!
Well.....
sov gott💤💤💤

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Har också problem med att jag vaknar hela tiden jobbigt. Hoppas det blir bättre för oss båda. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Det är så märkligt någon gång händer det att jag kan sova ganska bra men mestadels vaknar jag flera gånger per natt...
God natt på oss båda ❤