torsdag 23 mars 2017

Vår i luften!

Min dag började med att åka till Viken med Svea för tandläkarbesök. Därefter har jag jobbat som vanligt. Just nu är mitt liv lite anorlunda, men om det kan jag berätta mer om, först om ett par veckor. Inget oroväckande men som sagt anorlunda......
I helgen tänkte jag börja ordningställa lite i växthuset. Så roligt att få "påta" i landen😀

Ikväll tog jag återigen med mig Svea och vi åkte till HB och körde ett "kortlekspass" som Annelie har, som vanligt jättekul och svettigt! Väldigt nöjd att vi kom iväg på det för det var ett bra tag sen jag var där sist. Det blev pass 34 av 60.....går lite långsamt just nu men det är så mycket annat hela tiden. Nåväl, två pass på HB i veckan måste jag lära mig tycka är ok.
Svante kom hem förut (även om han just nu är ute och "wänner"). Han är ledig i morgon och det är alltid skönt att ha alla tre barnen hemma.
                         ❤❤❤
På lördag ska Svante och jag hjälpa till i Ljungbo när klövvärkar'n  kommer dit. Det ska bli skitkul! Nu är det läggdags så god natt!

Inga kommentarer: