tisdag 28 mars 2017

Tisdag i slutet av mars☺

Igår blev det klövverkning i stället för i lördags. Det flöt på bra och vi var färdiga till 13.00, då vi bjöds på delikat soppa och smarrig "tisdagsbulle" utav Maggan. Smakade bra! Tog en så söt bild på Annies kalvar. Man vill ju egentligen bara gå in till dem och gosa ner sig❤🐃
 Idag har jag gjort det "gamla" vanliga, ladugårdar och det "runt omkring", men jag har även suttit på kontoret och inte bara betalt fakturor utan faktiskt skrivit tre stycken också, kors i taket!!!
Det här fina kortet hittade jag idag på min söta man, i sin ungdom. Något likt Svante, eller?😃❤
Det var allt för idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

.........dom där kalvarna.......åh........💖💞
Kramar från VästerviksPia

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Visst är de söta!😍
Kram!