söndag 17 juli 2011

Bättre än inget!

Några rader är bättre än inget.......eller? Nåväl....vad händer hos oss? Jag och Svea körde bal igår....Svea älskar att åka traktor oj, vad skönt det känns! Hon satt tålmodigt i traktorn (väl fast spänd i bilbarnstol) i över två timmar. Jag fick dock sjunga "Idas sommarvisa" konstant efter 1½ timme och började jag på någon annan visa, sa hon -Nej, nej och slog mig på axeln (sötnos). Igår kväll var vi hos våra sommargrannar i "affären" och det var så gott och trevligt (bilder kommer en annan gång).
Näe, vad händer denna vecka som kommer då? Svea är tillbaka på dagis och jag får jobba lite själv (längtar!!!!) Ska även åka och hälsa på min "lantankompis" Anny, har inte setts på "hundra" år men då får barnen hänga på, ska bli så kul!
Vad ska ni göra då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karolin. Hälsa så gott till Anny.Vi hörs snart, kram Pilla