måndag 4 juli 2011

Oj, oj, oj!

Födelsedagsbarnet!

Magnus med sin Mulestadsfamilj!

Vilken fantastiskt rolig 40-års fest vi var på i lördags. Det var min kära svåger Magnus som var kvällens huvudperson. Mange bjöd på helt otroligt god mat, sikrom, gravat kött, tjälknöl av hjort och vildsvin, potatissallad och jag åt som aldrig förr. Till efterrätt var det vit chokladmousse. Musiken som spelades var kanon och jag pratade med så många trevliga människor. Tack Mange! Sofie, jag med mina feta armar och Christel!

Vår katt Zigge är nog den snällaste katt som finns, Svea bokstavligt talat SLÄPADE runt på honom och han sa eller gjorde inget, tyckte bara att det var mysigt! Den mesta av tiden igår tillbringade vi uppe på Nettan och Görans altan. Mådde bra men var ganska trött.

Tack till Nettan och Göran som hade hand om Svea, till Lina och Mats som hade de andra två bustrollen samt att de skjutsade dem till Sörping igår och sist men inte minst till Oliwer som både körde ner oss och hämtade oss på natten i Loftahammar!

Inga kommentarer: