lördag 23 juli 2011

Över en vecka sen....

....som jag la in dessa bilder och inte uppdaterat men men vad gör det.....? Jag kan väl inte hinna sitta inne och blogga hela tiden när jag har så mycket annat att styra med:)
Här under ser du i alla fall Johanna när hon bjuder på bubbel medans Enzo tittar på och Svante och Elis hjälper till med grillen.

Göran och Zelda. Svea var mer vild än tam och inte ett dugg trött fast att hon inte sovit middag. Nu när vi slöar så länge på mornarna är middagslurarna bortrattionaliserade mer eller mindre.


Daniel fixar käket medans Nettan sitter och tar det lugnt.

Johanna och Daniel fixar så himla god mat över öppen eld.

Elis skrämmer Svea:) Inte blev det så mycket text men ni får vara glad för lite:)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra bilder! :)
När får jag komma till er?
Kram Rebecka

Lina eller Karro-det är jag! sa...

När du vill får du komma! Välkommen!

Evelina... sa...

Oj - nu har du varit flitig! Massor bra bloggat ju på kort tid =) Här har vi varit utan internet och telefon sen åskovädren förra veckan, så nu har jag en del att ta igen :) Finfin traktor ni skaffat (fast den inte är gul o grön som min kära pappa skulle säga), och hoppas barnen äter bättre snart. Inte nån tröst för dig, men min hund är likadan :/ Kramar, Evelina