torsdag 30 juni 2011

Åkte till Björkö på eftermiddagen...

och där var varmt och härligt. Fikade och pratade med alla och det bästa av allt Jennifer tog Svea en stund så jag kunde få vara själv lite. Hon är otroligt mammig när vi kommer ut till Björkö och sitter som ett klistermärke på mig, bokstavligt talat. Sofie "klädde ut" mig i en av hennes SMÅ klänningar och jag kom i den men den satt inte så bekvämt;) I morse stod vågen på 70,8 och det är jag nöjd med. Efter denna helg (som innehåller en 40-års fest) så ska jag kämpa mig neråt igen, tänk att få se en 6:a som första siffra i min vikt...det var länge sen. Bilden är tagen med Sofies mobil så den blev visst lite liten...... (kanske tur så ni slipper se eländet:) Näe, nu skiter jag i att sitta uppe längre och vänta på Fredrik....klockan är 21,40 och han har inte kommit hem ännu....han har mekat skotare nästan hela dagen (igen) och än är de inte färdiga.....det är "roligt nästan jämt".
P.S Tack snälla Christel för barnens fina kläder, de blev jättefina!

Inga kommentarer: