torsdag 23 juni 2011

Har varit skitlåg idag!

Vet inte vad det är med mig men många faktorer som samlas gör att jag inte har känt mig glad. Var i och för sig på en trevlig anställningsintervju på för middagen men efter det mådde jag "sådär", var till ladugården och sen och handlade. Det som tyngt mig är....*att jag är så himla yr i huvudet, *att jag inte vägt mig på VV (även om jag verkligen inte "klappat igenom" utan tänker VV hela tiden (men mer på jämnviktsnivå när jag är så yr) *hur fasiken kommer det att gå det här med lantbruket.....just nu känns det som om jag måste ut och jobba mer än HELtid för att fixa det ekonomiska (drömmer mardrömmar), *mycket med skolan, *åka till Göteborg på tisdag (vilket iofs säkert blir kanon),*samt att jag just nu är livrädd att jag har någon farlig sjukdom i och med att jag känner mig yr i huvudet och plus det en underbart söt, härlig och helt fantastisk 1½ årig som gör att jag inte kan slappna av sååå mycket när inte F är hemma (vilket han nästan aldrig är...) Har varit på Björkö i eftermiddag och firat vår fina syssling Jojja som fyller 27 (LÄS 40) och det var naturligtvis lika gott och trevligt som vanligt (och då hade jag inga "onda" tankar i huvudet).
Kom på det också, att det var igår efter att Svante och jag varit i Käggla (älskade hem) som det "här" jobbiga började, faaaan att jag fortfarande kände så mycket för huset! Det var som om jag var där i en dröm (har ju varit där i hur många drömmar som helst) och när jag klev ur bilen, uppe vid huset (jag letade efter svärfar) var det som om det svartnade för ögonen på mig. Kan någon berätta VARFÖR jag som inte har någon anknytning till detta ställe känner sådan KÄRLEK för den platsen.......?
Go natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner med dig Karolin. Kram Mor