torsdag 2 juni 2011

Viktrapport 2/6-2011

Jaha, då ha jag varit och vägt mig....för 10:onde gången i ordning....hur tror ni det blev idag då? Jens, Hanna, Sofie och jag (och lilla Albin). På den här bilden kan man tydligt se att jag inte ser "normal"viktig ut, (vad som är "normalvikt" vill inte jag kommentera, utan jag tycker det är upp till var och en MEN för just mig var det inte okej!).


Idag, ser jag ut så här, och nu ska ni få mina senaste 10 veckor i siffror också.


Ja, jag hade gått ner. Fick min tredje guldstjärna ikväll, vilket ni som vet, betyder ytterligare 3 kilo minus.

Så här har det sett ut från start:

STARTVIKT (med kläder på,VV) 83,1 kg
V.1 -2,3 -80,8 kg (totalt 2,3)


V.2 -1,1 -79,7 kg (totalt 3,4)


V.3 -1,4 -78,3 kg (totalt 4,8)


V.4 -0,8 -77,5 kg (totalt 5,6)


V.5 -0,6 -76,9 kg (totalt 6,2)

V.6 -1,5 -75,4 kg (totalt 7,7)


V.7 -0,8 -74,6 kg (totalt 8,5)


V.8+0,2 -74,8 kg (ett litet plus)


V.9- 0,8- 74,0 kg (totalt 9,1)


Så, vad tycker NI?????

7 kommentarer:

min värld sa...

Är grymt imponerad av dig. Bra kämpat, du är jättefin på bilden. Kram Lina

Anonym sa...

...på ren svenska......du e´ skitduktig!!!!!!! & Jag e´ sååååååååå imponerad!!!!!!!!!!
Ha de´ gott!!!!
Kramar Pia

sara sa...

grattis! vad duktigt du är !! jag är stolt över dej! jag har också börjat ta tag i försiktigt nu (med tanke på att de bara är två månader sen jag fick mitt andra barn på 17 månader) och kör en träningsrutin på 10 minuter varje dag med styrke träning. och självklart promenader! guld stjärna till oss båda tycke jag!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack "min värld"/Lina, Pia och Saraför kommentarerna!
Gulliga ni är!!
Kram till ER med!

Anonym sa...

SÅ bra, jättehärligt!
Jättestarkt kämpat!
Å sen vill jag gärna berömma din hus-brandman. Härligt med sånt lugn mitt bland hysteriska "fruntimmer". ;-)


/Sara E

Lena Svensson sa...

Såååå duktigt du är!!! Vilken skillnad på de två bilderna! Verkligen imponerande,bra jobbat!! Kram "gympaLena"!!

Anonym sa...

Bra gjort Karro! Jag vet att du kan när du väl sätter igång! Det syns stor skillnad!
Kram Nettan