söndag 12 juni 2011

Bröllopsmiddag!

Ja, va fasen vi är inte "den som är den" och tur att vi har underbara grannar som vill umgås!! När jag höll på och fixa middag så ringde Nettan och frågade om vi ville dela några av deras "Finlandsöl" nu när vi ändå inte var med på något Finlandsbröllop. YEES! Jättegärna! Och så blev det! Jäklar så TREVLIGT och OVÄNTAT! Elis fixar "drinkar" åt sig och Svante (så söt han är!!!!) Detta helt seriöst uten att jag vet om det (jag var och la Svea). Han hoppas och tror att det ska bli ett "Barnens mästerkock"! Jag svarade naturligtvis att -Ja, då kommer du nog med!!!



Brorsan verkar nöjd i alla fall!



Japp, lite "LAPIN KULTA" blev det så klart på vår "bröllopsmiddag"!



Varför är GT på burk godare än i verkligheten???? Jag som VERKLIGEN inte tycker om GT i vanliga fall men det här var ju gott (säkert bara socker i, inte bra!!!) Vi ser visst helt galna ut men det är vi ju också!!!


Tjing tjong nu går jag och kvartar efter alla andra,...........(undrar hur det går för de i Finland.....NÄE, jag ÄR inte bitter!!!!!! För vad har jag att komma med?????)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihihi....va´ söt han e´ lille (?!!?) Elis me´ drinkarna i högsta hugg!!! Blivande bartender??!! ;o))
Kramar Pia