måndag 20 juni 2011

I helgen....

....har Fredrik och jag hunnit se 6 av 8 Raskensavsnitt, bra jobbat tycker jag! Det var ju verkligen "innesittarväder" igår så man slapp till och med dåligt samvete.
Det enda vi var ute, var när vi åkte till ladugården två gånger och regnet bara vräkte ner, så underbart och välbehövligt. Nu finns det ju chans att det kommer lite kantareller!
Svante har sovit hos kompisar inatt så Elis fick sova mellan oss, vilket nästan aldrig händer annars. Svea har sovit "så där, gnydde och vaknade då och då, inte världens bästa nattsömn för mig med andra ord. Jag har hennes spjälsäng precis brevid min säng så vi låg och höll varandras händer och då lugnade hon ner sig.. Elis med sin bästis Edgar!

Sveapluttan!



Min fina man! Snabb som en vessla är hon och nu har hon lärt sig klättra upp i våra sängar......

Ha en skön måndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle kunna komma och hjälpa dig att städa på måndag om du har lust ;)
Jag är i Västervik på söndagen, så det skulle kanske gå att åka buss på måndag? :)

På tisdag ser vi COLDPLAY!!!
Gahh så underbart!

Kram Rebecka