lördag 11 juni 2011

Lördag.

Idag sov jag och Svante och Svea till 07,30, Elis sov hos Edgar och Fredrik var uppe (med tuppen) tidigt och körde "hem" bal. Jag åkte till L och hämtade Fredrik så vi kunde äta frukost ihop (hans andra), På helgerna lyxar vi ju till det med mina hönors goda ägg till gröten. Mumma!
Efter det tog Fredrik med sig Svante och Svea och körde mera balar (nu är de färdiga) och jag kunde städa och plocka i ordning här hemma utan att behöva tänka på vad Svea har för sig, faktiskt väldigt skönt. Brum, brum som vanligt.

Svea gömmer sig under "Nannan" och tycker det är skitroligt. Jag tycker inte det är lika "skitroligt" i och med att hon inget ser och går in i varje skåp som finnns. Vill inte att hon ska ramlaoch slå sig så att hon svimmar... Risi-Frutti med blåbär...ganska gott tycker Svea!

Inga kommentarer: