onsdag 8 juni 2011

Nöjd!

Nu är jag faktiskt ganska nöjd, inte nog med att jag trimmade på förmiddagen, jag har även gått ca: 5 km på grusväg med en barnvagn som har punka! Varmt var det också så jag blev rejält svettig! Just nu håller Fredrik på att köra "hem" balar till Liljestad. Han kom hem vid 05,00-tiden i morse och hade gått runt 04,30 dagen innan....inte bra men han gjorde allt för att få "ihop" det där gräset, det ska ju kanske bli regn (inte för jag tror på det). Inte nog med att han pressade, hela kvällen och natten, han hann även med att åka till skogen och hugga 100 fub m3 (gallring) på förmiddagen, (Morgan och Göran pressade åt oss på fm). Göran kör också nästan dygnet runt och både han och Fredrik ser ut som "sommarrävar":) Idag stod vågen på 71,2 kg för FREDRIK, jag fattar inte att jag inte kan gå ner lika lätt i vikt!!!!!! Dessa sötnosar såg vi i Härad igår. Två tranor med två såååå söta ungar. Klicka på bilden för att den ska bli större, så ser du bättre.


Svea är lika tokig i traktorer som grabbarna var (är) när de var små. Nyss låg hon på golvet och sa -Brum, brum! Oj, vilken suddig bild! Härtill och med ser man hur hon brummar!

Nu är det tyst i huset, Svea sover och Svante och Elis är med F.

Jag dricker te och ska nog se om jag kan sätta igång en film på min dator.Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jisses va´ du e´ duktig Karolin!!!!! :o))

Kramar Pia
PS. Lite avis e´ jag allt på din viktresa!!!! ;o)) DS