söndag 5 juni 2011

Nu kommer resten av bilderna!

Kära pappa kom och hämtade oss i Skorven. Underbart varmt och vackert! Lite blyg för morfar. Svanar med bara TRE ungar. Så fint Christel och Magnus har det! Och mamma och pappa också!!






När jag för en gång skull pillar mig ut till Björkö så var inte någon av mina systrar hemma. Men det gick ju bra ändå och jag fick träffa Alvar och Elina istället (och vara lite barnvakt). Vi satt i skuggan och bara hade det mysigt. Gjorde lassange till lunch och Svea åt mer än Alvar. Här har vi sångstund i det gröna." Ej öron ej svansar hava de"........Mamma! Jag och Alvar! Svea skrattar åt Becka och Alvar.Alvar mumsar kex!









Jennifer med knäna fulla av barna. Morfar och Svea kollar in alla båtar som gick förbi Björkö. Min man och jag.



Svea dricker oboy och är glad.

Underbar kväll i Fogelvik Daniel, Rebecka och Doris. Svante är duktig på att balansera på en boll.Becka den fina<3 Becka och Svante sparka boll och då åkte den i sjön....inte sååå lätt att få tag på:)Isabelle och Svea. Idag har grabbarna varit på "Strövarna" vid Rånen. Jag och Svea har hälsat på Fredrik som pressade bal i Bidalen sen åkte vi till ladugården och kollade över den. Nu sitter jag här och har gjort lite mat till barnen. Fredrik är och slår i Liljestad så vi ska nog åka och titta på honom sen. Känns helt okej att det är "lördag" idag också, kanske det blir ett glas rött på altanen ikväll;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag läser din blogg ibland och tycker den är härligt glad och bra. Det är kul att du orkar lägga in så många bilder. Sara S

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Sara!
Måste passa på och säga att ditt tal till Maria var suveränt och proffsigt framfört!
Kram!