fredag 10 juni 2011

Vissa av mina närmaste släktingar.....

.......är i Finland på bröllop och det känns lite som om jag också längtar dit! Jag hoppas att de får en bra dag i morgon och att brudparet får ett lyckligt liv:)
Idag har jag gjort samma sak som igår och känner mig just nu HELT slut! Har även varit i Viken och handlat lite "fredagsmys" så nu sitter vi här och ska snart äta. Svea kör motorcykel på Björkö.

Sötnosarna finns kvar men här är de på stjärneberg.

Ha en fin fredagskväll, var ni än befinner (typ i Finland).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina tranor och ungar. Sara S

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Visst är de söta?! Elis undrade om vi inte kunde ha sådana hemma....näe, det går nog inte svarade jag!

Sofie sa...

Karolin!

Nu var det sådär längesen jag läste igen, jag har blivit dålig på att ta mig tid till det. Men nu har jag läst ifatt lite och det är alltid så kul att läsa det du skriver. Du känns så glad och positiv och jag blir glad själv! Tack :) Jag beundrar dig för din glädje! Alla blider på fina sommardagar/kvällar så härliga ut oxå. Fortsätt njut av livet!

Stor kram! /Sofie