torsdag 20 december 2012

Torsdag.

Dagen har varit bra, lite bihålskäningar, till Viken två gånger för att handla "förnödenheter" på järnaffären, strött och gjort fint i "nya" Käggla (vår nya fina snittade halm har kommit hem), flyttat om djur i Liljestad, hämtat barn, fixat och pysslat här hemma och snart ska jag servera en delikat middag till mina kära, baconinlindad fläskfilé med hemmagjorda pommes och god sallad :)
 Ibland är livet väldigt orättvisst ;)
 En stolt 12-åring!
 Kaninerna invaderar altanen, till och med de som inte är tama kommer när man ropar:)
Svea bara älskar att dega (helst med pepparkaksdeg).

I morgon kommer mamma och pappa hit och eftersom de inte har varit här på cirka en och en halv månad (när jag fyllde år, 10 nov), så ska det bli mysigt. Har lite presenter att ge dem så det ska också bli kul att överlämna :)
Till slut vill jag passa på att säga STORT GRATTIS till min "lill"svägerska som fyller 40 år idag, hurra, hurra, hurra, hurrrrrrrrraaaaaaaa!

Inga kommentarer: