söndag 30 december 2012

Näe....

.....jorden gick inte under men det verkar som om min blogg gjorde det eftersom jag inte uppdaterat efter den 20:onde..... ;)
Här är det jullov med mycket mat, dryck, fina söta älskade ungar, lite jobb (Fredrik sköter det mesta när Svea är ledig), ingen träning, fin julafton, träffar med härliga grannar och både kallt och varmt ute.
I morgon är det nyårsafton och vi ska ha gäster. Ska åka till Viken och handla, städa undan den värsta skiten och sedan duka och göra fint. Skrev ju en lång lista på nyårslöften förra året, ska någon dag göra en uppföljning på den för att se om jag höll några löften och ska sedan komma med en ny. Känner mig nästan säker på att jag höll åtminstone 5 av de 10 löftena men som sagt jag återkommer i frågan.
Gott slut mina stackars bloggläsare! Nästa år kanske blir ett superbloggår, vem vet? ;)

1 kommentar:

Filosofie sa...

Saknar dina blogginlägg! Hoppas att du orkar skriva mer snart igen. Gott nytt år kära syster!!