onsdag 26 juni 2013

Bildkavalkad!

Eftersom jag inte orkar med att blogga just nu lägger jag ut "lite" bilder.
 Midsommardagen vid ett blåsigt Rånen.

 Underbart vackra pioner.
 Min minsta fining.
 Jag räcker ut tungan åt matte........
 Svea med sin älskade kanin Stina.
 Underbara! (även för mig;)


 En glad bonde som är glad över sin vårsådd :D

 Njae....fortfarande under 70!!!
 Foto taget innan löpträningen i Viken (tack Isabelle att du "drog" med mig).
 Foto taget en timme EFTER löpträning i Viken...nyduschad men eftersvettas fortfarande...
 Mys vid Rånen.
 Lek i sandhögen....
 God mat!
 Kvällens middag...hittade lite kantareller idag på ett gammalt bra ställe.....
 Kors i taket i Wahlmanshuset...FISK! Torskfilé och färskpotatis :)
 Här ska svetsas.......
 Kanske någon gång i framtiden.
 Kan det bli bättre horoskop för min man (tycker jag ), (det är inte jag som skrivit det).
 Mina söta killar!
SupersötaSvea!

Det var allt, ta det kallt!

3 kommentarer:

Filosofie sa...

En bild säger mer än 1000 ord. Kul att se er vardag i bilder. Kram

Anonym sa...

Hej! Har sett att ni har kaninungar. Har ni några små man kan få hyra/låna över sommaren? Hälsningar Hanna

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Hanna!
Vi har nu tre kaninungar....det går bra att låna en i sommar, hör av dig.
Såg inte din kommentar förens idag (7/7)