söndag 2 juni 2013

Vilken känsla!

Det är obeskrivligt hur skönt det är att inte behöva klä på sig hur mycket kläder som helst, när man ska gå ut. Och inte tala om känslan av att kunna sitta på altanen och njuta. Luftfuktigheten må vara ganska hög men det kan jag leva med :)
 
 Nu börjar jag få ordning på altanen, tyvärr är den inte tvättad ännu men det hinner vi nog med en annan dag :)
Idag for vi en sväng till Loftahammar, det var något trevligt jippo där. Träffade Sofie med familj och hälsade även på mor och far som var hos Sofie på lunch. Det största och bästa var nog att Fredrik var med  oss :) Han skulle egentligen slagit 50 ha gräs idag men det var så surt i morse att det sköts upp.
Vi köpte med oss blommor hem från Loftis som "Svea Lea" och jag har planterat hon tycker det är lika kul som jag att pyssla med blommorna. När Fredrik kommer hem ska jag se om jag hinner trimma av lite gräs här hemma, tro det eller ej men det är mer vältrimmat i Liljestad och Härad än här hemma i "Gettot".

Kycklingarna har börjat att kläckas men jag tycker inte det verkar som om det blir så stor utdelning :(
Jag ska kolla ordentligt i morgon.
Ha en trevlig kväll och försök njuta av livet du med!

Inga kommentarer: