lördag 1 juni 2013

Sommarkänsla och bröllopsdag!

Men åh, så skön dag det var IGÅR....idag duggregn igen :(
På kvällen var vi hos Lotta och Tobbe och de hade 10-årig bröllopsdag. Lottas fina brudklänning åkte fram och provades av nästan alla. På Mia satt klänningen som ett smäck så nu är det "bara" att slå till tycker jag :)
Hade en jättetrevlig kväll och maten var så god att jag är mätt idag med :)

 Fredrik tog säkert 50 kort innan han fick med ett där jag är i luften.....
 Hjulade lite också, och JA det kan jag fortfarande!

 Nya fina köket hos Lotta och Tobbe med barhäng!
 Min finaste och jag!
 Vi har 12-årig bröllopsdag i höst, tänk va!
 Och vad underbart det är att kunna få vara förälskad även om man varit tillsammans i 17 år.
 Visst blev hon fin :)
 Lotta var också jättefin så klart!
 Så söt bild tycker jag!
Svante och jag tog oss en vals, så härligt, det är KÄRLEK det med :)

Nu är Fredrik och Svante och provar att så de småplättar som var för sura när han sådde sist. Övriga sådden har kommit upp fint MEN gud vad sten det finns att plocka.....måste ta tag i det, någon som vill hjälpa mig? Pappa har du tid??????
Nu ska jag marinera kött till kvällen, Elis är med Oliwer hem och Mathilda stannade hos Svea. Just nu leker de för fullt ute på altanen.
Vi hörs!

2 kommentarer:

Björköborna sa...

Hm, NAPPEN!!!!!! ;)

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja visste att du skulle reagera Christel MEN hor är ju bara en liten bebis.....eller?????