torsdag 28 november 2013

Målen uppfyllda!

Japp, nöjd med veckan än så länge :) Har röjt några timmar varje dag och tränat tre pass :) Vill väl inte påstå att hjärtat är bättre men trivs man med tillvaron (röjning och träning) så kan jag glömma slagen då och då.
 
Ikväll har Mia och jag varit på gympa på HB, Jennie is back!!!!!!!! Gud så kul det var!!!
 
 Lite mysigt har de i "Nya". Halmen som vi plastade in är helt suverän.
 Fri tillgång på ensilage är ingen underdrift :)
 Så här ser det ut innan jag kört med röjsågen..........
 ....och så här efteråt. Svårt kanske att se skillnaden men den är enorm.....nu kan man gå/köra traktor på vägen igen. Men jag har ganska mycket kvar det tar ju sin lilla tid att slänga bort allt sly från vägen, vilket jag också har gjort samtidigt.
Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng så god natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är Karolin Kram Mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Du är duktig mor! Kram!