söndag 6 juli 2014

Kolmården, Björkö och grillning!

Vilken härlig semestervecka på "hemmaplan" :) I torsdags åkte vi till Kolmården, perfekt "Wahlmansväder", lite duggregn och lite för kyligt för "vanliga Svenssonfamiljer", så det var inte alls mycket folk där. Skönt att slippa köer (det värsta jag vet).

I fredags var Svea och jag till Björkö för att träffa min kompis Cissi, som väntar barn om 6 veckor (spännande).
Vi fick några trevliga timmar på ett väldigt varmt Björkö. Åkte med Christel in till Skorven och innan hann vi ta X antal selfies :)

På kvällen åkte vi till vårt sommarställe och grillade och njöt av en underbar afton. 

På lördagen var vi till Vika på Karnebåtfestivalen. Vi käkade lunch på "Lilla Blå" och efter det gick vi till "tivolit" sa att Svea fick åka "karuseller" och grabbarna hänga med lite kompisar.
Kvällen avslutades åter igen vid Rånen.
Bildkavalkad kommer HÄR:








 På väg till Björkö.
 Cissi och jag.
 Snygga storasyster!
 Ni ser väl sjön i bakgrunden ;) ?


 Mange, "bonn på Björkö".
 Hur många kor får det plats på denna lilla ön?


 Svea läser "Top Model" och tittar på olika frisyrer, som vi lite senare provade :)



 Nja.....Svea tar selfie....kanske inte sååååå söt ;)
 Men här är hon gullig!
 Lite olika frisyrer på kvällskvisten :)



 Fining!
 Svante och Elis sjunger!
 Elis fiskar.
Nu är Mathilda här och Svea och hon badar i poolen uppe på altanen :)
Hej då!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Ser härligt ut alltihopa! Kram

Anonym sa...

Det är härligt Sofie men jag önskar att jag var hos ER lite oftare :) KRAMAR!