måndag 23 maj 2016

Nu är det måndag igen!

Roligt med måndag och roligt med jobb. Gjorde lagår'n som vanligt och sedan kom "min" praktikant David hit. Han ska vara här i tre veckor. Vi började ta bort vårt gamla elstängsel ner till badplatsen i Härad. Dra upp stolpar,  rulla eltråd och sedan röja och göra fint, det är min melodi :)

 I helgen var Sofie med familj här och vi hade som vanligt mysigt! I lördags kom mamma och pappa hit och vi hade en tevlig dag.
Visst har vi det fint!? 
 En kall öl ute med min älskling är bra härligt! Och lite kräftor på det, mumma!
Förra veckans träning gick bra!
Onsdag blev det gympa (45) torsdag powerwalk med lite löp (46), nästan en timme.
Igår söndag PW, drygt en timme (47)

Ikväll bokade jag Tabata (48) i stället för easyline, och det var askul. Körde ett Corepass (49) efter det, så nu är jag rätt mör i kroppen  (röjde ju idag också).
Känns gött!

Inga kommentarer: