torsdag 19 maj 2016

Torsdag med kroppkakor och trimning!

Nu har Svea varit hemma i två dagar.....inte för att hon är sjuk utan för att hon vill vara med sin fantastiska mamma ha, ha! Det gäller att passa på nu när hon "bara" går i förskoleklass som inte är obligatorisk. Hon var med mig till lagår'n i morse och kelade med kattungarna medans jag hade ut bal. När vi kom hem klippte jag gräsmattan och då kom mor och far. När jag duschat åkte vi till Viken och jag var med mamma och köpte kläder samt hängde med henne när hon skulle klippa sig. Vi var också och åt lunch på Latitud där det serverades kroppkakor. Det var första gången i mitt liv jag testade det (har alltid velat prova) så jag smakade en halv. Riktigt gott tycker jag!!!
 På eftermiddagen trimmade jag ännu mera runt huset (gjorde det även i tisdags) så nu är det jättefint här utanför. Älskar att hålla på i trädgården, så avkopplande! (Lika avkopplande som Essie tycks ha det på bilden under :)

                             
Ikväll hade jag tänkt åka till HB och träna men kände att jag var tvungen att gå en sväng med Essie. Så vi tog en PW runt Härad i stället och idag sprang jag lite igen. (46/60).

Jag fick sova gott inatt, vilken skillnad i huvudet det blev....mycket piggare och inte alls yr.
Så nu satsar jag återigen på en god natts sömn!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Kul att du har bloggat igen. Jag har inte tränat alls sedan i söndags. Jag har ont i en höft och försöker läka med vila och Voltaren. Ingen direkt skillnad ännu tyvärr. Jag är på pass 49/60 så jag behöver ju komma igång igen. Men inte imorgon. Då bastar vi istället. Kram