onsdag 4 maj 2016

Vilken början på veckan!

I måndags tänkte jag att jag skulle förbereda mig inför föreläsningen jag skulle ha....som vanligt kör allt ihop sig och vi drar igång med vårbruket, nu när Fredrik "lagat" x antal traktorer.  Så det blev "bara" att läsa igenom bloggen några sidor när/om Sveas första tid i livet.  Igår tänkte jag att NU ska jag "gå igenom" allt.....oj,oj.....hade verkligen inte tid med det.....sådde, körde ut gödning, hämtade barn, gjorde lagår'n och kom inte in förens efter 21.00. Någonstans inom mig kände jag dock att jag har ju gjort detta två gånger tidigare så jag borde kunna fixa det ändå.
I morse for Fredrik, Elis, Svea och jag mot Jönköping  och föreläsning nummer tre. 
Sitter nu här många timmar senare och känner mig väldigt nöjd. Tycker att det flöt på riktigt bra när jag pratade och tack vare den lilla väckarklockan som stod på podiet så kunde jag lägga upp snacket så att det gick att avrunda exakt efter en timme.
Det verkade som att mina åhörare var nöjda. 


Nu har vi druckit lite bubbel och även varit och badat i två timmar..... så nu blir det middag i restaurangen. Trevlig kväll!

2 kommentarer:

Christel sa...

Du är imponerande!
Kram <3

Filosofie sa...

Du är så duktig!!