tisdag 16 augusti 2016

Blir det någon ordning på den här bloggen någonsin igen???

På något sätt har instagram blivit som en enklare och snabbare ersättning i stället för bloggen. Känns både skönt och lite sorgligt. Nu i höst fyller bloggen ÅTTA år och det är ju faktiskt väldigt lång tid. Vet inte ens om det är någon som läser här, ingen lämnar kommentarer (eller om det inte går???)
Kanske mitt skrivande gjort sitt? 
Jag hoppas jag kommer igång igen för det är ju lite som en dagbok att skriva här. Det är ofta jag går tillbaka och läser om vad som hände de olika åren jag skrivit.

Nu väntar ladugården, avmaskning av kalvar och sedan röjsågen.
Äntligen är hösten på G och i och med den, bättre matvaror,  träning och JAKT! Längtar efter att få släppa Essie!
Vi hörs!!.....om du vill!!

4 kommentarer:

Filosofie sa...

Säg inte så. Att hösten är på väg. Det är sommar! I alla fall augusti ut. Och jag gillar din blogg! Och jag gillar att basta hos er och mysa sedan. Senare. I höst :-) kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Visst är det sommar men för mig är den inte så viktig som för er som har flera veckors ledighet. Vi har tagit fyra hela dagar ledigt (en av dem utan lagår'n helt) i sommar. Klagar inte utan längtar lite till den mer lugna lunken i höst ☺ då när NI kommer och vi tänder en brasa, badar bastu och äter något smarrigt. Välkomna!
Kram!

Anonym sa...

Hösten är bästa tiden på året, med bättre temperatur och lugnare tempo. Fortsätt att skriva det är roligt att följa.
Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Och vi har ju roliga saker att se framemot.☺
Kram!