onsdag 24 augusti 2016

Jag gör skillnad!

Oj, oj, oj vilken skillnad det blir där jag drar fram med röjsågen. Som jag berättat tidigare så är jag i en granplantering och tar bort björk och andra lövträd. Vilken tillfredsställelse det är att få fram plantorna. Idag var det dock galet varmt så jag körde bara i två timmar. Började få ont i huvudet och det är inget bra tecken.... 


 Det kanske är svårt att se men här är en före och en efterbild.
 Idag har det inte blivit någon träning (förutom röjningen) men jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit. Efter det att jag hämtat Svea började jag storstäda på övervåningen. Putsade såååå skitiga fönster i hallen och på Svantes rum (som snart blir Sveas nya rum).
Något välbehövligt! Snacka om att det blev skillnad där med!!! Har även dammsugit och skurat golv....önskar jag hade en städerska.
Nu är jag klippt slut så....
God natt!

Inga kommentarer: