fredag 13 november 2009

Fredag.

Jag har inte skjutit en älg till, utan detta är den jag sköt tidigare i höstas. Åh, vad jag längtar ut i skogen, både att jaga och att "bara" vara ute och gå i den härliga naturen. Men förhoppningsvis är jag snart där. Idag har jag provat "pucken" till datorn och genast gick det att få in bilder, det har ju inte funkat med det trådlösa förut. Svante har varit envis länge med att det måste bero på att det trådlösa inte är tillräckligt "starkt" och jag börjar hålla med honom. Ska prova om det går att lägga in mer bilder på FB sen.
Så här fin är min syster när hon jobbar. Kul att hälsa på henne på sjukhuset.

Sen vi köpte badkaret har jag badat varje dag och det är verkligen något som håller mig uppe just nu. Det har varit så skönt att krypa ner och "bubbla" lite och få känna sig viktlös för en stund.


Ni får ursäkta den halvnakna bilden men jag kunde inte låta bli och visa min gigantiska mage. Bebisen tycker nog också att det är skönt att bada för det blir alltid full fart när jag kommer i.
Nu ska jag laga till lite köttgryta till kvällsmat.
I morgon blir en spännande dag................!

1 kommentar:

Niklas sa...

Herrejisses vilken mage!! Förstår att vatten & viktlöshet e´ väldigt viktigt & skönt för dig!!!!! ;o)
Hoppas din sista mening betyder...vad jag tror!!??
Håller alla tummar & tår & önskar dig lycka till!!!
Kram, kram Pia